شکایات
۱- فروشگاه نوینو همواره تلاش میکند تا خدمات و کالاهای ارائهشده مطابق با انتظارات مشتریان باشد. با این حال، در صورت وجود هرگونه مشکل، مغایرت، نقص در کالا یا نارضایتی از خدمات، مشتریان محترم میتوانند شکایات خود را از طریق بخش «تماس با ما» در سایت، ارسال ایمیل به آدرس رسمی درجشده یا تماس تلفنی با پشتیبانی مطرح نمایند.
۲- کلیه شکایات ثبتشده حداکثر ظرف مدت ۴۸ ساعت کاری بررسی و نتیجه رسیدگی به مشتری اطلاعرسانی خواهد شد.
3- نوینو متعهد است کلیه شکایات مشتریان را با رویکرد مشتریمداری، بیطرفی و رعایت قوانین جاری کشور بررسی و پاسخ دهد